14 Juni

Det är 14 Juni.
Det är dagen efter skolavslutningen,

Jag är allmänt seg, gick upp vid halv tre..
Satte på mig dom sköntaste kläder jag kunde hitta..
Jag flagar på hela ryggen, blää...

Tittar på Fotbollen,
Heja Sverige!!

Under dagen som jag suttit här framför burken..
Så har jag surfat runt lite..
Hittade konstigt nog, ett jätte skönt band..
Det kanske inte var så konstigt, med det komiska är
att dem kommer från Nyköping och sångare
går på tessin..
(eller gick, han tog studenten igår..)

Det roligaste var kanske också att jag alltid var små förälskad i honom..
Ni vet, en sån där på långt håll förälskelse.. En sådan som alla små flickor
får i kändisar...
Att han sjunger som en gud gör saken ännu bättre ;)
Här kommer en ganska oseriös video men lyssna på musiken..


Quarterpipe > Nästa musikvåg i min mobil..

 Självklart funkade det inte att lägga upp någon video förtillfället..
 MEN DET KOMMER!!

Hanna Anderssoen, ännu en dag på jakt efter bra musik.

God Kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0