Andas ut,

Emma och Amanda gjorde baras ett gäst inhopp :)
Vi tackar ödmjukast för den fin fina informationen ;)

Idag var med matta Nationella del 1, Jag kom precis i tid..
Men en härlig eftersvettnings våg var det bara att slå på matte hjärnan..
(Jag äger ingen sådan)
Efter det Var det Svenska på schemat,
Skrev klart mina artiklar, och Emma och Amanda gjorde
debutt i bloggens värld :)
Sedan var det dags för Samhäll, men våran lärare har ÄNTLIGEN fått sin unge..
Eller, Hans tjej har fött barnet :)
Så vi pratade snällt med Biggan, så vi flyttade fram Pedagogisk Ledarskap
till halv elva, och vi slutade skolan halv tolv..

Emma och jag tog våra hojjar ner till the la staden..
Letande efter skolavslutnings kläder började...Ä
Men jag har redan gett upp, det får bli den om sydda klänningen
mina mörka baggy jeans och sedan köper jag några NYA skor <3
Sätter upp håret i RockyBille frillan (Hög Lugg) Sedan lockar topparna..
Det får helt enkelt fungera...

Vi tog en fika på mysiga Huldas uteservering.. :)
Senare blev det in med hörlurarna in i öronen, och dem nya
solbrillorna på... Hoppade på min Pärla, och cyklade hemåt..

Ikväll har vi säsongens första Möte med laget..
Ohoj, om sisodär (stavas knappast så) 15 dagar kommer
jag stå på Breviks fotbollsplan och RÅ hata Coach Thero....
USh, Ush, Ush, Försäsongen börjar..

Ikväll blir det till att tok förebereda mig till Svenska Föredraget...
Bara det och matte Nationella Del 2 kvar nu,
Alltså, Imorgon eftermiddag kommer jag vara klar med skolan
för det här läsåret...!!!

Sitter och tuggar på ett äpple,
Eller tuggar, jag använder alltid en kniv när jag äter äpple,...
Så nu vet ni det också.. ;)


Hanna Andersson, Dagens Inköp: solbrillor, MUMS!

God eftermiddag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0