Ännu, En Fartfylld dag

Jag lovade som sagt i förra bloggen att skriva om helgen bravader..
Men även ikväll får jag lov att svika er..

Kom hem från Thessan för någon timme sen..
Nu ska jag bara borsta tänderna
och sedan kasta mig i säng..

Måste upp runt halv sju imorgon
för att hinna in till arbetet i tid..

Som kompensation, (Knappast att det stavas så)
Så får ni en video/låt..
Som ger mig väldigt många bra sommar minnen...

Sommarn i åttan, då jag umgick som mest
med Sofie och Idag..
Även den sommarn som vi upptäckte filmen
Cinderella Story, där en av låtarna var Beautiful Soul var med...
Så denna bjuder jag er på denna sommar natt..

Två veckor kvar, sedan ett riktigt sommarlov =)

God Natten,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0