En Kväll Med Kladdkaka Och Mygg,

Ikväll var jag på besök hos Anna Behm...
Jag tog med resterande av kladdkakan..

Hon bjöd på popcorn och glass..

Det blev en riktigt tjejkväll på hennes baksida..
Skönt att bara sitta och prata om allt och ingenting i flera timmar...
Det är nog ett riktigt tjejfenomen, att bara prata :)

När jag senare cyklade hem, var det otroligt lungt i Nyköping stad...

När jag kom till arnö leden lyssnade jag på Thomas Ledins - Du Ska Veta Att Jag Saknar Dig..

Efter ungefär halva låten kom jag på mig själv att jag sjöng högt...

Jag var tvungen att ta ut ena hörluren, Jag upptäckte att jag inte sjöng..
Utan Rent Sagt Skrek Ut Texten, Som tur är så mötte jag inte en människa under turen..
Men det var riktigt att cykla och skrika för mig själv ;)

Nu ska jag steka lite korv,
Sedan gå till sängs...

Imorgon åker vi till Faster, Ann-Sofie..
Gud hon låter som hon är 83 år..
Ann-Sofie fyller endast 34 år.. :)

På Måndag Fyller Jag 17 år... :P

På Onsdag, Pappa 41...
Körigt, Oja...


Sov Sötten,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0