Folk Undrar,

Folk undrar ibland hur jag blev så knäpp som jag är?

JO, detta ska jag berätta nu...

Min kära mamma pratade med Malin på telefon,
Plockade ihop sina saker, samtidigt som samtalet fortsatte..
När hon senare kom ner till parkeringen, så bröts samtalet
av någon konstig andledning..
Mamma tittade på telefonen, först då märkte hon att hon tagit
med sig våran trådlösa telefon, inte mobilen..
Detta kanske kan hända en gång, men mina kära mor har gjort det minst tre?
En gång hade hon med sig trådlösa telefonen i handväskan hela dagen...

Min kära far, Lyckades här om dagen tappa bort sin mobil tre gånger..
När han äntligen hittat mobilen, börjar han tok svära...
Helvete! vart är plånboken..
Efter en stunds letande i panik, kommer han på att den ligger i byxerna..
Som just för tillfället låg i tvättmaskinen....
Jag har inte hört någon svära så mycket på en tvättmaskin förutt..
Dörren vägrade öppna sig, vattnet var tvungen att rinna ut först...
Pappa, Iägg alla saker på samma ställe.. Så kan man inte tappa bort dem..
Brukar inte du säga så? ;)

Nu går jag på en mini sommalov,
Ikväll blir det stranden med klassen,
Grillning, Fotboll och nattbad står på schemat... :)
Det smakar sommar, :)

Hanna Andersson, LYCKATS BRÄNNA MIG PÅ HÖGER FOTEN!!

God Eftermiddag, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0