Hola Española...

Som sagt Spanskan hoppade jag av efter en månad,
Stavningen  är inte mitt kall precis...

Just nu ligger jag och klara och pillar med tårna i gräset och steker på min baksida..
Jag har solen mitt i skärmen, så jag vill redan nu ursäkta mig för eventuella  stav och andra fel..

Foten min gör fortfarande ont, så jag vandrar runt som ett halv handikappat barn..
Men nu tänker jag lägga mig på ryggen och se till att  bl i lite  brun om magen...

Hanna Andersson, BRUN!? Jag kommer se ut som  en gris ikväll...

God Morgon,


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Nu så, har man piggnat till och fått in en uppdatering
på bloggen. Det blev inget jätteinlägg, men i alla fall
något. Nu ska vi ut i solen, hoppas du får en fortsatt
trevlig söndag! :)

Mvh
Söderlund

2008-06-01 @ 13:11:54
URL: http://ventux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0