KLANT!

God Natt, Kan ju knappast säga God dag kvart över två på natten..
Ikväll har Markys, Accke, Wallinan och Aringe vart på Besök.
Filmen You Got Served och godis stod på menyn.

Idag var det sista chansen att vissa vad man går för i Sörmlandsuttagningen..
Nu har vi visat upp och tre helger i rad, så när är det bara se om det funkar..

Jag är för tillfället handikappad, lyckades Vricka foten..
PÅ MIG SJÄLV!
Vandrade framför målet i min egen lilla värld, PANG!
Min svaga fotled vek sig, HELVETE!
Men jag trodde att det var en tio sekunders smärta på beställning..
Hoppade in i båset och oj:ade mig lite..
Tränaren hoppade fram och fråga om vi skulle linda och kyla...
Jag sa trevligt emot, eftersom jag trodde att det var en sån där
vrickning som jag gör tre gånger i månaden..
Det gör ont i ungefär tio sekunder...
Stod över ett byte, sen körde jag på igen..
Funkade helt okej..

Men när jag väl kom hem har foten svullnat
och jag kan inte gå normalt..
Mina kära vänner har fått stå ut med mitt klagande hela kvällen.. ;)

Mina kära lärare kommer nog inte heller bli överlyckliga på mig..
Vet inte hur många lektioner vi har lagt ner på att lära oss första hjälpen.
Där en vrickad fot är en punkt.
Linda hårt, ha i högt läge...

Lyssnade Lilla Hanna På Det?
Självklart Inte...

Hanna Anderssonen, Krypa in till sängen.

God Natten,


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tjolahopp!
Precis hemkommen från krogen.
Hoppas att du har haft en bra kväll? :
D

Det har i alla fall jag, mer om detta i bloggen
imorgon. Kan knappt stava rätt nu känner jag, får verkligen
anstränga mig. Men men ,hoppas du fick en trevlig kvälL! :D

vh
Söderlund

2008-06-01 @ 02:37:23
URL: http://ventux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0