Kort, Kort Eller Kortkort??

Yes,
Ännu en träning avklarad..
Har lite små ont överallt faktist..
Men lite får man klaga..

Det var lite springa i backe och annat mysigt
som Thero Coach hade i backfikan... 

Men jag hade dock äit både för tätt in på träningen
Och säkert lite för mycket..
Hade gärna lust att stoppa fingrarna i halsen...
Ush Ush Ush,

Nu har jag landat i köket,
Med min lilla Laptop,

Mina tankar går faktiskt åt mitt hår,
Jag vet inte om jag vill klippa av mig allt..
Se om mitt underhår verkligen är krusigt..
Eller om det är dem olika färgningarna som förstör det..

Skulle vara kul att göra något lite oväntat..
Inte ett långt blondt med sne lugg förjämnan...
Men hoppas väl på att jag kan bestämma mig...

Hmm, Nu ska jag tänka en stund...

God Natten,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0