Ledig, Ledig,

Yes, Då har jag vart ledig både Onsdag och Torsdag..
Jag har jobbat lite, Tjänat Pengar ;)
Välbehövligt...

Idag Torsdag,
Jobbade jag fram till lunch..
Åkte hem, Slog Lite med Rumpan..
Började Packa, Hoppade in i Duschen..
Rakade benen, och gjorde mig allmänt fräsch...

Byte om, borstade håret och gick till bussen...
Fyrtio Minuter senare, mötte jag Tesse, Jossan, Frida, Linus och Anna Behm
utanför Rhodos..
Det blev god mat, men massor utav snack..
Senare en sväng på Affärn, Fixade Stundent Grunkor till Thessan :)

Senare tog vi cyklarna till Rosvalla,
Satt och "Uffade" i en soffa och pratade...
Senare blev det att jag och Frida gjorde sällskap
till Friskis och Svettis, Där jag hoppade på bussen...

Har börjat skriva igen, Dagens kladd fick bli i olika Utkast i mobilen..
Vi får se om jag Publicera något här senare..
Allt blir så otroligt djupt och sorligt när man sitter på en buss och skriver...

Imorgon är den stora dagen med stort D..
För det första är det Fredag den 13!!!!!!
Skolavslutning,
Och så länge som jag minns har en skolavslutnings morgon aldrig fungerat
fel fritt, alltid något som blir fel.. Och Allt bli KAOS!

Imorgon, går jag förhoppningsvis upp vid fem..
Gör mig halvt i ordning..
Får skjus av Janne in till Nyköping, Hem till Emma..
Där blir det frukost med tjejerna från klassen..
Det kommer nog bli kaos, Sju tjejer som ska sminka och fixa hår?
Ohoj, så skoj!!

Vi Hoppas på En SOLIG fredag!
Allt blir så mycket enklare då..

Hanna Andersson, Jag har inte köpt nya skor tills imorgon..

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0