Line, Ett År Senare.

Det var nästan Exakt ett år sen jag träffade Line senast..
Hon flyttade till huvudstaden några dagar innan vi slutade nian..

Men idag var det äntligen dags att träffa henne igen..
En glass och en tallrik pommes sedan hittade vi våran brygga i hamnen..

Det var helt sjukt läskigt,
Det var ett år sen vi träffades..
Men ändå så kändes det som det var förra veckan..

Jag tror att det är ett tecken på äkta vänskap..
Vi började med genast dra våra intern skämt och våran humor som
bara vi egentligen förstår..

Idag fattade jag hur mycket jag egentligen har saknat henne..
Det var så otroligt skönt att bara få prata och skratta med henne igen..
Så som vi alltid gjort,

Dagar kommer och dagar går,
Men vissa dagar saknar jag dig så grymt mycket. <3


Vänskap <3
Vänskap, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0