Phu, Första Avklarad..

Jag klarade första träningen..
Men nu känns det som benen är gjorda av sönder
kokt spagetti eller något liknande...

Det är endast 23 dagar till lilla jag fyller 17år...
Att fylla 17 är egentligen helt värdelöst,
typ det ända som ändrars är att jag får
jobba lite längre...

Men i alla fall, min släkt har börjat Sms Terrorisera mig nu...
Frågor om vad jag önskar mig haglar...
Jag minns att när jag var liten tyckte jag att alla vuxna var så tråkiga
eftersom dem aldrig önskade sig något.. Jag minns att jag lovade
mig själv att aldrig bli så..
Gissa nu vem som har ideé torka...
Det står helt still...

Men några saker som jag kommit fram till är Bland annat en Tatuering
och Present kort till fler håll i öronen..

Jag ringde upp Farmor för att bekräfta mina önskningar typ...
Rabblade upp listan, när jag kom till fler hål i öronen sa hon..
- Va? Nee, ska du ha fler hål?
(Jag har ett i vardera öra..)
Eftersom hon reagerade som hon gjorde på den önskingen hoppade
jag snabbt över tatueringen...

Senare när jag sms med min Faster, Ann-Sofie...
Även hon undrade vad jag önskade mig..
Jag sa bland annat tatueringen..
Vi fortsatte diskussionen om att inte tatuera in pojknamn
och sånt där...
Efter ett par sms skrev hon..
- Men vad kommer Farmor säga?

Jag fick ett litet skrattanfall och berättade för pappa...
Han skrattade, sedan kom vi väl fram till att det är bara
att vissa efter den är gjord.. Hon kommer bara sucka djup
och säga att sånt där ska man inte göra...

Två sekunder efter att dem orden lämnat mina läppar
får jag svar av Ann-Sofie..
Gissa vad hon svara:
- Hehe, Visa den när du gjort det :) Hon kommer bara Sucka rejält
och säga.. Nej, men sånt skräp..


Det känns som vi i släkten känner varandra ganska bra ;)

Hanna Anderssonen, Familjen Andersson/ Axelsson <3<3

God Natten,

Kommentarer
Postat av: Pappa Andersson

Är det verkligen 23 dagar kvar tills du fyller ?

2008-06-18 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0