Sova, Är det verkligen överskattat?

Jooo, så löd min filosofi förr i alla fall...
Nu lyder den bara så på kvällarna..

På morgonen tänker jag ALLTID!
VARFÖR GICK DU INTE OCH LA DIG INNAN TOLVSLAGET!?!?

Men, det är alltid bra att vara efterklok..
Men inte fan lär jag mig utav dom misstagen...

Hmm, Ska nog lägga mig i sängen och planera
sommarens följande veckor..
Måste klämma in saker överallt..
Måste även vara lite små förbered eftersom jag går på typ "jobbinterljuv" på fredag..
Hon måste ju få veta när, hur och var jag kan jobba... Glidare där... :P

Nu sitter jag och lyssnar på Youtube, som vanligt alltså...
Kid Rock, All Summer Long är riktigt skön..
För att vara en kille med långt strippigt hår och fejk päls jacka ;)

SMS min önskelista till släkten ikväll,
Duktiga Hanna..
Nu har dom hela två dagar att shoppa..
Eftersom fetta släkten kommer till Nyköping på Löördag :)

Imorgon är det arbete, sedan träning..
På kvällen blir det hem till far..
Städa och baka..

Jag har bestämt mig nu,
Det långa håret får vara kvar...
Tills jag ångrat mig imorgon kväll, Igen och Igen och igen........

Det här inlägget fick verkligen bli en ihop bakad kakka av allt och ingenting..
Men nu ska jag sova..
Som Markys nyss skrev på Msn..
Du arbetar ju, Du borde sova...

Sova, det är väl ändå ganska Överskattat?????
Hmmm, Efterklok?

Tog lite bilder på mig själv idag..
Lika bra att kasta ut dom..
Imorgon kommer jag ändå inte tycka om dem..

God Natten,


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0