TjugofemtaJuni,

Yes Yes Yes!
Äntligen har Lönen kommit,
Inköp av nya jeans.. :)

Dagen har varit ganska rolig,
Arbetet var otroligt slött...
Vi satt mest och drev med varandra..
Jag och mina Knäppa Slavar ;)

Vid tre tog jag och Rump oss ner till The La Stada..
Köpte mina efter längtade Baggy Jeans, Mums!
Senare blev det en fika på prinsses..
Deras Skin&Ost Toast kan ingen slå..

Senare kom far, vi hoppade in på tatuerings studion..
Helvet, Dem tatuerade inte ungar under 18.. Trots tillstånd av päronen...

Det blir till att önska sig en mobil då,
Vi tog bilen till Onoff och pillade på olika mobiler...
Hittat en söt sak, men om man får den..
Det är en helt annan femma det..

Snart kommer mor och Janne hem med Kebabtallrikar..
Det blir mys framför Tv, Fotbolls tittande på Schemat..

Ne Men Titta, Lyckades Nästan Få En Seriös Bild På Mig Själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0