Torsdag,

Jaaa!
Imorgon är det fredag,
Sedan är det helg!!
Logiskt tänkande här va ;)

Dagen har vart ungefär som alla andra dagarn den här veckan..
Skit trött när man vaknar, sover i bilen till arbetet...
Trappan upp till Prendo var ovanligt lång och jobbig...

På lunchen tog jag och Rump min Pärla ner till
Ag:s för inköpa lite lunch..
Det blev en skagensmörgås och en cola light...
Bra grund för kvällens träning... Absolut...

Just nu sitter jag i köket,
på andra sidan av bordet sitter
min kära syster med en sked i munen..
Och dansar till youtube musiken,
"Somliga Går I Trasiga Skor"

Om sisodär en timme är det dags för att börja
träna lite försäsong...
Få se vad Thero har att bjuda på ikväll....

Men nu måste jag helt enkelt bajsa,
Ifall nu undra....

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0