TvåHundraSjutio.

Denna helg har verkligen gått i TvåHundraSjutio hela tiden...
För att slippa skriva en mil lång blogg inlägg skriver jag kortfattat som varje dag.

Torsdag,
En stor del av SPid åker ner till Jogersö.
Det blir grillning, bad och gitarr spel vid elden.
Jag cyklade hem runt ett..

Fredag,
Vaknade (KLOCKAN ÅTTA!) av att Emma smsa 21 stycken Godmorgon Sms..
Klockan nio stod jag utanför Ica Supermarket och hoppade in och köpte
vindruvor, tuggummi till Kaijser, och bullar till Anna Behm..
Senare tog jag min Hojj till Jogersö, där resten av människorna var..
Det blev en hel dag på stranden, med sol, bad och fotbolls/volley/gris..

Vid halv fem packade vi ihop oss, Stängde av Lill Jocke (Radion.)..
Tog alla våra saker, Vi hade spridit ut oss över hela stranden..
Jag cyklade hem, åt lite, tog en dusch.. Blev tok Chockad över hur mycket färg jag fått..
Drog på mig Baggy Jeansen och solbrillorna..
Fick Skjus till Nyköpings Hamn, träffade det mesta av folket som var på Jogesö..
Vi tog en glass, träffade även TOK SKÖNA Klara Maria, Henne kan man bara skratta med..
Vi tog över aktersnurran, skrattade så jag höll på att dö..
Senare tog vi Volley bollen under armen och gick bort mot volleybolls planerna..
Det blev match mot en estet och hans gäng.. Även detta bjöd på otroligt många skratt..
Mitt Underbara Ögonmått svek mig gång på gång ;)

Lördag,
Kvart i tolv stod jag, Rumpan och Åhlander utanför tågstation..
Det var dags för en tripp till Stockholm och grönan med F91..
Wallinan tvingade mig att åka alla dessa barn karuseller..
Hon skrek som en stuken gris under hela te-kops färden,
Bara för att irritera mig ;)
På tåget hem så sjöng hon även I Will Always Love You, för mig och resten av vagnen...
Herregud, Unge...


Hanna Andersson, Kan knappt gå.. Brännt Knävecken.

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0