Värsta Helgen,

Den här helgen har verkligen varit fullproppad..
Och som vanligt, så här sent efter så orkar jag inte skriva
hela dagarna på detaljerat..
Detta får bli en liten resumé..

Fredagen, Midsommar..
Firades på förmiddagen hos farmor och farfar..
Alltid lika mysigt, :)

På hemvägen plockade vi upp Anna Behm,
Vi for hem till mig för att packa..
Senare ett stopp på City Grillen för
en Kebabtallrik, Eller snarare sagt låda..
Sen Blev Det Skärsklova (hete det så?)
Där blev vi upphämtade av Tesse och gänget..
 Det blev grillning och mys på en klippa..
Senare klampade 08:arna in..
Tyvärr så stämmer verkligen ALLA fördomar
man har om dom, till punkt och pricka!!!
Ska nog skriva en blogg om dem.. ;P
  När dem senare lämnat ön,
Kröp vi andra in i ett tält och myste resten av kvällen..
Jag och Markus gick och la oss runt 20 i fyra, Det var ljus ute :)

Lördag,
Vaknade första gången vid sju, Fåglarna sjöng..
Men jag beslutade mig snabbt för att sova en stund till..
Vaknade sedan 20 i elva..
Jag och Anna Behm packade ihop oss och hoppade
i båten för att sedan bli hämtad av Annas Päron..
En snabbis hem till Pappa, för att Packa upp och Nytt..
Hem till mamma, Sedan En tur ner till Lägerboendet..
Vi Målade väggarna, senare ledde detta till att
jag "råkade" måla på hela mammas arm..
Efter det var kriget igång.. :)

En pizza och en välbehövlig dusch senare
var jag på väg in till Nyköping Igen..
Nu hem till Crisse, det blev tittande på fotboll..
Kaijser blev väldans arg, hihi...
Tesse sjöng Toner innan annan kan på Sing Staret..
  Senare bestämde vi oss för en promenad upp till Vattentornet..
En svindlande känsla när man låg vid foten av vattentornet och tittade upp :)
Senare hem till Crisse igen för att spela Rita&Gissa..
Många Skratt, som vanligt :)

Söndag,
Vaknade alldeles för sent, Runt klockan två..
Men jag tror ändå att dem timmarna var välbehövliga..
Jag bestämde mig för en hemma dag..
Men runt tre fyra började jag känne hur
det kröp i mig..
Drog iväg ett sms till Thessan,
Gick ner till Bode Borg..
Tittade på när hon stängde..
Sedan åkte vi en tur, för att bestämma oss var vi skulle fika/äta..
Men Varken Donken, Staden eller Max dög för oss.
Så vi åkte ut till Nyköpings Bro..
Vi undersökte även nyöppnade godisbron,
Fast vi köpte glass?
Satte oss i bilen, bestämde oss för att
Kvällen fortfarande var ung..
Ica i Oppeby, det blev två nya Skivor till bilen..
Drog en stund på stan,
Det gick inga direkta roliga filmer..
Endast Sex And The City, men
den hade premiär och varken
jag eller Thessan orkade..
Så vi vek in på Videobutiken och hyrde film.
Sedan Thessans obäddade säng, med massor
kuddar...
Senare kom mor min och hämtade mig..

Som sagt, Helgen har vart allt annat än lugn.

God Natten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0