Hip's DO lie..

Min mobil har toklite batteri, och nu ladda den ur..
Laddaren har jag tappat bort också...
Det är påsk, men ändå snöar det ute..
Skoj skoj!

Igår natt, innan jag skulle sova så låg jag och snappa mellan kanalerna på min lilla tv..
Kom till MTV, som råkar vara på kanal 8 på min Tv...
Så spelade dem Hips Don´t Lie med Shakira och han den där andra snubben..
Man har ju sett videon några gånger, men fastnade ändå i den..
Började fnittra för mig själv,
Om ni kollar på den videon någon gång, kolla extra då killen/killarna syns i bild..
I Bakgrunden står en lite unge, inlindad i bandage eller nått liknande..
Han ser helt bort ut varje gång kameran vilar på dem....
Snacka om välutbildade statister... ;)

Påsklovet har börjat.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0