Åh, jag vet ju vad den heter... Åh, jag vet ju!

Ni vet när man hör en låt,
man känner igen den..
Men man kommer inte ihåg varken text eller artist..
Det hända mig ungefär femtioelva gånger ikväll..

Ikväll kom Anna, Emma, Bumbi och Markys hit..
Det blev grilla hambrugare och massor av glass och hallon...
(Är beroende av hallon förtillfället.)
Senare, på något sätt kom vi på att skulle ha musik tävling...

Youtube fick stå för musiken..
Jag tok förlorade första omgången..
Nästa gång föll jag på mållinjen till finalen..

Men vad vi skrattade, eller vi skrek mer eller mindre..
Mycket roligt, :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på lite gamla Eva och Adam avsnitt..

Hanna Andersson, Sämst på att sjunga..

God Natten,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0