Att göra en Daim Latte,

Ska det vara så svårt att göra rätt?

Jag satte på vattnet, samtidigt som Grey´s började..
Glömde bort vattnet, så när jag kom tillbaka hade det kokat en bra stund..
 Jag hällde upp vattnet och blandade i Pulvert..
Efter en närmare titt så förstod jag att ungefär en deciliter hade dunstat i mitt långa kokande..
Hannas hjärna gick i hundra åtti, att koka nytt vatten var för jobbigt..
Varför inte hälla i varmt kranvatten?
Jag rekomenderar alla daim latte drickare, det smackade inte hallon, eller daim för den delen heller..

Så jag hällde ut allt och började om, denna gång hällde jag i extra mycket vatten i kastrullen..
Sedan så glömde jag bort det, så när jag väl hade hällt i vattnet och pulvret i koppen så blev det för blaskigt istället..
Som sagt, hur svårt ska det vara att göra en daim latte..??

Sitter i fotöljen och tittar på UEFA Champions Leage finalen,
Jag vet jag är inget fotbolls fan, men går man i en klass med 18 fotbolls spelare
så har man inget val.. Om man inte vill bli dum förklarad imorgon..
Pappa och Rumpan ligger i Soffan..
Rumpan ligger och kommenterar med en engelsk brytning,
Kan bara skratta, knäppo barn...

Jag är för övrigt klar med mitt äckel Samhälls arbete!!
Lycklig Lycklig!

Nu blir det en salami macka innan det är dags att dra sig mot sängen,

Hanna Andersson, Inte längre en djungel på benen..

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0