Barna Fötter,

Sitter här i våran soffa,
Jag upptäckte nyss att jag har väldigt smutsiga fötter..
Ni vet, sånna som man fick när man var barn
och var ute och sprang barfota hela dagen..

Igår var jag med lite folk hos Crisse och tittade på stora melodifestivalen..
Jag har inte riktigt bestämt mig och jag ska skriva ett argt inlägg om hela jälva
tävlingen, det är ju bara kompis röster hit och ditt..

Men dagens tanke, eller med gårdagens tanke..
När man spelar fiol så kallas man violist..
Varför gör man det?
Det är ju inte direkt en blomma man spelar på ju?
Svenska språket blir fan bara konstigare och konstigare..

Nu ska jag göra lite frukost och sätta mig på balkongen och steka en stund..
Senare blir det in till Nyköping för att titta på Evita, med Fia i Huvudrollen... :)

Hanna Andersson, Hoppas vi har någon god frukost..,

God Morgon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0