Bike Race.. !

Hola Espalolas?

Aaaa, shit samma..
Dagen har varit helt okej..
Ett stort idrottsprov, som kändes helt okej..
Men sånt säger man ju inte högt, ifall det skulle vara så att man var kass!

Imorrn är både Svenskan och innebandyn inställd, så jag åker in vid halv ett och har lite matte
Sen cyklar jag snällt hem igen..

När vi ändå talar om att cykla..
Idag när jag cyklade hem, så i en korsning kom det en annan unge..
(unge, ja.. Hon var väl runt 12 år.. Nått sånt)
Hon cyklar före mig.. Tänker inte så mycket på det...
Sedan börjar unge dingla med benen, alltså släppte fötterna från pedalen
och åkte plötsligt mycket långsammare..
Jag tänkte precis cykla om när hon istället sätter ena foten på pedalen och använder den andra foten att göra fart med.. Hon använde cykeln alltså som en spark cykel..

Jag brydde mig inte så mycket om det..
Cyklade snabbt om, och sedan försvann jag mig i min egna värld...
Tills ungen cyklar om mig igen! Hon tittar bakåt för att titta om jag hänger med..
Jag vet inte riktigt vad som hände med mig, men jag tänkte bara nu jävlar...
( ett stort hångarv ekade inom mig, Öh läskigt)
Jag hängde på, hon försökte cykla ifrån mig, men jag hängde på..
Hon tittade hela tiden lätt åt sidan för att se vart jag var..
När vi senare cyklat hela arnö leden så cyklade jag om henne i baken upp mot herrhagen...

Jag hade lust att vända mig om och göra Loser tecknet i pannan och lipa åt henne...
Men där någonstans kom jag på att jag snart fyller 17, och hon bara är 12...
Så förnedringen över att jag vann racet fick räcka för dagen..

Pinsamt nu när jag tänker på det efteråt...
men det var ett litet äventyr i sig, att raca med en 12 åring?
(ni måste tänka, Vilken liv!!!!)

Hahah, ikväll är jag allmänt nöjd med mig själv..
Ska göra hemprovet i Datakunskapen nu,
sedan blir det en halv timme i solariet..


Lyssna på Alanis Morissettes låt, Hand in my pocket.

Rekomenderas starkt!

Hanna Andersson, Omognare än omognast?

God Natten,


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN här: metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-06 @ 21:56:33
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0