Cola test,

Talningsämnet (Samtalsämnet) under kvällens middag var hur olika color smakar..
Detta är eftersom jag dricker cola light, Pappa Cola och Rumpan Cola Zero..

Våran kära far kom på att vi skulle ha ett test, för att se om vi kunde känna vad som vad var..
Under mitt test gick allt fortfarande som det skulle, jag fick alla rätt...

Men när det senare var Rumps tur, så lyckades domaren.. Pappa i det här fallet..
BLANDA ihop alla glas, så det blev bara en röra av alltihop..
Som slutade med att jag drack upp den äckliga vanliga colan utan att direkt fatta det..

Imorgon flyttar jag och Rump till kära Mor,

Det är endast 15 skoldagar kvar!!!!!!

Amanda, Lovisa och Amanda sitter och sjunger på Wii..
High School Musical låtarna skriker ut i vardagsrummet..
Måste ta mig här ifrån, dem låter ju värre än mig!!!

Hanna Andersson, Kastar mig ut ur fönstret..

God Kvällen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0