Den Exploderad!

AAAAAAAAAAAA!
Min tv poffade nyss till, jag vet inte riktigt om han är vid liv..
Phuu, han hade puls..
Hmm, fan vad kast tv program..

Den har dagen har som sagt varit lite speciell...

Resten av veckan blir nog också lite annorlunda..
Imorgon åker hela SPid 1 till Simonsberget i Buskhyttan, dags för klättring..
Sedan på fredag blir det Baseball för hela slanten ute vid Arnöparken med Peter Ström..
Ohoj, skoj skoj..

Lördag, Sörmlandsuttagning..
På kvällen kanske göra nått med folk i klassen, eller träffa Ica och Sara :)
Söndag blir det antaglien Evita, där Fia spelar huvudrollen..

Nu ska jag gå och pack lite saker inför morgon dagen, försöka somna innan tolv..
Men jag ska bara.... Sa Alfons..

Hanna Andersson, tittar på High Chaparall.... (hur fan stavas det??)

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0