En dag på Busstation.

Snart har ju drukit upp två liter mjölk på egen hand..
Ifall ni undrade..

Idag missade jag den vanliga Bussen hem till Ockle, Som går ifrån Tessin..
Så det var bara att sätta sig på närmaste stadsbuss och slå ner ändan på en
bänk nere på busstation..

Efter en stund sussade en man på Inlines förbi mig, inte nog det det..
På sig hade han en lysgul väst, som det stod BEROENDE. Pantamer.se
Sedan åkte han runt i alla soppkorgar och tog pantflaskor..
Jag kunde inte låta bli att tänka tanken, Lämna lite åt uteliggarna! Snyltare!!
Men sedan kom jag på att han bara värnade om miljön.. Och det är ju bra..

Mer om min stund på busstation kommer senare..
NU börjar Gossip Girl!!

Hanna Andersson, det skvalpar i magen..

God Kvällen,

Kommentarer
Postat av: emelie theeee one:)

Jag vill ju läsa om våra dagr, försöka ta sig ut från rosvalla och oscars galna händer.. väntar och väntar ;)

2008-05-28 @ 22:42:15
Postat av: Modern

Två liter!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tacka för att mjölken alltid är slut....

2008-05-29 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0