God morgon,

Klcokan är exakt 13.04 på min radio klocka..
Jag klev alldeles nyss upp ur sängen..

Ingen dirket förkylning, men känner mig inte tipp topp..
Fan, ute regnar det också...
Vart fan tog solen vägen?

Idag borde jag plugga:
- Datakunskap.
- Svenska Kommunikations föredrag.
- Det jävla Samhälls arbetet..

Men jag åker och tjänar lite pengar istället,
Åh.. Nu kom huvudvärken tillbaka...
Jag blir bara så trött...

Idag vill jag bara dra täcket över hvudet, somna..
Och inte vakna förens imorgon..

Nej, nu kom jag på vad jag vill göra..
Spela The Sims hela dagen..
Hmm, det var ett tag sedan..
Undra om vi överhuvudtaget har kvar det..

Ha en så kallad bra dag,

Hanna Andersson, Parken - åt helvete med himlen.
God Eftermiddag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0