Grattis Kungen,


Igår var det varborg, det betyder att våran Karl 16:e Gustav( Heter han så?)
och våran Robin "bobba" Kjellberg fyller år..
Vi säger Grattis Grattis..

Jag hade verkligen inga speciella förväntningar på kvällen...
Varborg brukar vara en helg, som alltid blir som man inte alls tänkt sig..

Men den här kvällen mycket lyckad..
Jag slutade skolan vid tre.
Tog Tesse under armen och drog ner till Staden.
Tog senare bussen hem( till mor) med Em och Oscar..
Kom hem till en syster, som stod och sjöng i sin rosa morgonrock..
Jag tog en snabb dusch, och slängde på mig den ny inköpta tröjan..
Fick skjus in till staden, Bumbi hämtade upp mig vid Busstationen..
Vi åkte hennes super åk till Oppeby/harg... Eller vart vi nu var?
Steg in hos Lucas, där var massor utav folk..
(bara för att jag inte har nått för mig)
Där var, Emma, Lucas, Rickard, Viktor, Filip, Anton Kaijser, Goffe, Crisse, Sebbe, (och jag och Bumbi så klart)
Hmm, räknat ungefär fem gånger nu...
Borde fått med alla..

Det beställdes mat från Rodos, han som körde ut det fick nog 150 spän i dricks..
Ingen orkade räkna ordentligt...
Fotbollen tittades på, (jävla idrottare allihopa ;) )

Senare åkte hela moppe ligan ner vallarna..
Det blev en mycket händelserik tur..
Min och Bumbis mopped var icke den snabbaste ;)
dem andra fick ta fem varv i rondellen för att vi skulle hinna ikapp..
Crisse och Filip lekte bilfajt och sköt efter oss, Knäppa barn jag vet ..
Jag och Bumbi sjöng Uggla låtar hela vägen ner..
Blev tok hes ;)
Fel håll i rondellen... Inte skrattat så mycket på länge..

Alla fall, nere vid vallarna var det som vanligt..
Elden var nu mera en stor glödhög, 
För fulla ungdomar som står och skäms brevid en polis...
Sedan träffar man alla roliga människor.
Kramas och pussas..
Kvällens höjdpunkt var nog vårat födelsedags barn Robin :)

Klockan drog iväg, och det var dags att ta sig hemåt igen..

En trevlig kväll,

Sitter här tok rastlös..
Åker nog till familjen Aringe ikväll..

Hanna Andersson, den här bloggen tog en timme att skriva.. Effektiv?

Goddagen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0