HJÄLP, Jag har tappat min Identitet.

Japp, det är sant..
Idag (dag och dag? klockan var ju för tusan halv sex) när jag skulle platta håret....
Hm, och nu tänker alla... Va fan? Hanna har ju redan tokplatt hår..
Då kommer förklaringen till detta, jag har krusigt underhår..
Dessutom tycker jag om känslan av ny plattat hår...
I Alla fall, innan jag började platta.. Mitt redan platta hår..
Så skulle jag, smart som jag är, känna om plattången var varm...
Jag kan berätta för alla att det var den...
Den känns som jag bränt bort mitt fingeravtryck..
(heter det så? Klockan är för mycket för mig för att orka leta ord.)

Ikväll var det bankett, eller mer avslutning av den gångna säsongen på Nyckeln tillsammans
med styrelsen och vårat kära Herrlag..
Det var trevligt, trots att jag under hela kvällen gick under namnet.. Nickes Dotter..
Skoj att man någon gång får heta Hanna... (Hmm..!)

Puckot Emelie berättade även för Ekman, att min engelska tal var om henne..
Så nu måste jag hitta talet och Skicka till Ekman, men det är hon faktiskt värd.. <3

Morgondagens planer består utav följande punkter:
- Vakna vid halv tio, Känna fan vad bra att jag inte sov bort hela dagen..
- Innan jag kännt klart, somnar jag som en trött flodhäst igen..
- Vaknar alldeles för sent, FAN NU IGEN!
- Försöker hinna börja plugga..
- Pappa ringer, Dags att jobba in lite money..
- Klockan drar iväg, ska äta med mor och syster någongång..
- Senare på kvällen leker vi med Matilda..
- Efter tolvslaget ringer mor och frågar om det är dags att bli hämtad..
- kommer hem, skriver blogg, drar på en film...
- Tänker, på söndag måste jag plugga.. På söndag ska jag inte sova bort hela dagen..

Det är väl som dem säger?
Att Det är tanken som räknas?

Hanna Andersson, reseverar sig mot många felstavningar..

God Natten,


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekman

om du bara visste vad glad jag blev när jag fick höra att du haft ett tal om mig :)...ser verkligen fram emot att läsa det!!!

du är så sööt gumman!

2008-05-10 @ 20:19:36
Postat av: Anonym

Ja Du Hanna...Ekman kommer inte se glad ut när hon får läsa talet. Hon kommer göra som jag...böla...Rörd är bara förnamnet. Men precis som Du skriver. De e Amanda Ekman värd och mer därtill.

2008-05-11 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0