Inga fler morgonar för mig, TACK!

Jag lägger snart ner det här med att gå upp på morgonen..

Idag, ringde det i min mobil klockan exakt 11.03..
Det var Anna Behm (man säger aldrig Anna, utan Anna Behm)
Hon undrade om jag hade tänkt att komma till skolan idag,
Jag fick mer eller mindre ett skrattanfall..
Yes, matten började klockan 11.10..
Första jag gjorde var att ringa mamma, för att se om hon var i Nyköping..
Det var hon inte, men hon skrattade bara åt mig..
Mina föräldrar måste börja tröttna på mina bravader hit och ditt..
Så det var bara att borsta tänderna och kolla upp när nästa buss gick..
Som tur hade fadern lunch vid kvart i tolv, så det var bara att tacka och buga för skjusen..
När jag väl kom in till skolan såg jag sms från Anna behm, Matten var inställd..
Så smidiga jag hade inte missat någon lektion..

Ikväll hoppas hela Lagomlandet att våran glittande discokula Charlotte Perelli
klara sig förbi kvalet och går vidare till the big Finale ...

 Hanna Andersson, Tack Anna Behm För Att Du Ringde!  :)

God eftermiddagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0