Jag har slitit ut så många skor...

Sitter och lyssnar på Veronice Maggios låt - 17 år..
Passar mig perfekt..

Denna dag har jag haft sällskap av en otröttlig huvudvärk...
Nu sitter jag och slurpar vatten för att försöka få bukt på skiten..

Solen har tagit en paus, regnet faller över Nyköping / Oxelösund..

Jag har för mig att jag hade en jätte bra ideé på blogg...
Men nu är den som bort blåst..

Imorgon är det dags för Sörmlandsuttagning..
Mina känslor kring detta har inte riktigt bestämt sig hur dem
ska känna för detta..
Men jag gör detta för min skull, ingen annans..
Ska börja tänka mer på mig själv..
I allt och inget...

Är allmänt trött på hela livets struktur just nu,
Varje dag ser ut som dagen innan...
Jag är allmänt slut, vill ha sommarlov...
Vill ha lite andra tankar innan för pannbenet...

Ikväll har jag varit i Harg, tittade derbyt mellan Harg och IFK damer..
Tittade in en snabbis hos min extra familj, alltid lika trevligt.. <3
Far kom, sprang ut till parkeringen.. Sprang tillbaka.. Emelie hade glömt sin väska..
Jag skrek att hon skulle ta med min, hon kom aldrig ut..
Hon ropade att hon inte hittade den, Jag sprang tillbaka..
Letade några sekunder, sedan slog det mig..
Jag hade inte med mig någon väska...

Ska borsta tänderna, gå runt och inte göra någonting..
Sedan somna på min blomiga kudde..

Hanna Andersson, Lite mindre att tänka på..

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0