Klas Klätter Mus!

Idag var SPid 1 ute och klättrade i bergen, :)
Skoj, Skoj...

Vi hade tur i oturen.. Precis när vi kommit ner för berget och
började gå ut över fältet så börjar det droppa från himlen..
Först försiktigt, men senare blev det hagel..

När vi väl kom till Tessin, så kastade jag och Tesse ut från bussen
för att springa till Harg bussen..
Kan inte säga att regn, astma och en förkylning gör att man orkar spring så fort..
Vi missade buss, men som tur så var kära mor runt kröken så jag liftade med
henne hem..

Sitter här med blött hår och mascaran har runnit ner för hela kinden..
Nu ska jag börja med mitt Samhälls arbete...

Hanna Andersson, Jag vill köpa skor..

God Eftermiddagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0