Klas Klättermus,

Dagen har varit väldigt lugn,
Först pedagogiskt ledarskap, som bara bestod utav lekar..
Jag, Frida och Filip hade våran ledaruppgift.
Där vi hade leken Fruktsallad, (ni vet den man springer runt och byter stolar)
Våran målgrupp var femåringar...
Innan lektionen blev jag orsäker på om detta skulle bli någon succé...
Men jag vet inte varför jag var osäker, fem minuter senare
sprang hela SPid 1 runt som galningar för att inte vara den som blev utan stol..
SPid 1, gör vardagen till en fest <3


Senare på eftermiddagen, för att vara exakt kvart över ett...
Så satte SPid 1 Ungarna på sig kortbyxor,
Kasta repen över axeln och gick i trupp
upp till skogen..
Idag var det dags för praktisk klätter lektion...
Vi lärde oss allt från hur man säkrade till att det är shit svårt att få bort
säkringar som man satt i alldeles för små sprikor..

Man kände sig som fem år igen när man klättrade runt i skogen.... :)

Sitter och äter ett grönt äpple,
Kollar på VH1...

Ska strax hoppa in i dushen och fräsa upp mig lite...
Ikväll är det Middag/avslutning för Herr och Damlaget i Onyx..
Jag kan inte påstå att jag är jätte laddad...

Imorrn är det plugg och jobb som gäller, Yes yes yes..
Söndagen blir det att umgås med Anna och kanske frida...
Kolla fotboll och bara mysa i solen :)
(fan om det regnar!!!)

Hanna Andersson, Jag klättrar! STEN!

God Kvällen,

Hmm, Dem spelar I´m Yours!!!!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0