Kvälls Bad, Fy fan vad kallt!

Ikväll kom Wallin hit, (:
Kvällen avnöjts med hem körd mat från Athena..
Mycket mysigt..

Senare på kvällen, så kom min kära lilla syster på ideén att vi skulle åka och bada..
Dumma som både jag och Johanna är så var vi självfallet på..
Vi Ringer Em, slänger oss på cyklarna och tar oss ner till Stenvik...

Efter ungefär en halv timme hade jag och Johanna doppad huvudet..
Medans Rumpan hade legar i sedan vi kom ditt, knäpp unge...

Jag har på senare år blivigt alldeles för lik min pappa..
JAG HAR BLIVIGT EN BADKRUKA...
Varför heter det badkruka egentligen?
Konstigt namn, hm...

Ni som läst min blogg, Sony Ericsson...
Jag har fått fler underbart seg och stötande ord på sistone..
Det finns Nazistparkering, Världskrig MEN inte världsfred..
Och sedan det mest sjuka, som jag knappt tänker...
Jag säger som Elisabet i Madincken, Sånna ord säger jag bara i garderoben.
Negerhora...

Herregud, Sony Ericsson.. Vem gjorde eran ordlista??

Det var allt för kvällen, plus! Jag har träningsvärk efter gårdadens träning..

Hanna Andersson, Nu mera Badkruka..
.
God Natten,
Sov Sötter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0