Måndag, En SJUK Måndag..

Har utvecklingsamtal vid kvart i nio..
Naiva jag tänker att jag kommer komma iväg vid tio över åtta..

Aaa, tjena..
Vaknar klockan halv åtta..
Är ändå inte sen, utan jag går ut kvart över till cykeln..
Ska låsa dörren, hittar inte hem nyckeln..
Vart fan har jag lagt den nu då???
Efter en stund hittar jag den,
Låser dörren, kastar mig på cykeln och rullar ner för backen..
Känner att hela cykeln skakar... Åhh NEJ!
Punkan hade jag helt glömt bort, det var bara att cykla upp för backen igen..
Tar pappa cykel, börjar leta nyklar till den..
Får nästan ett psykbrytt, hittar inga nycklar..
Konstigt nog tittar jag på cykeln, upptäcker att det inte finns något lås..
Jaha, tar mitt rosa lås och cyklar på pappas cykel..
Med en alldeles för hög sadel, jag stod upp hela vägen in till tessin..
Kastade mig in hos PG, och hade utvecklingsamtal.,.
Sedan tog jag Anna under armen och vandrade ner till staden..

Vid tolv hade vi Engelska, en alldeles för överskattat lektion..
Satt mest och pratade fotboll, (Guuud Så roligt, hoppas du hör ironin ;) )
Fick bra musik av Kisse :D

Senare spelade jag lite kort med Spanska ligan, sedan bestämde jag mig
för att kasta mig på cykeln..

Kommer ut, låser upp...
MEN VA FAN!!!!!!
Nu är det punka på den här cykeln också..
Jag gav upp, låste och gick där ifrån...
Sparkade på en annan cykel, mer för att jag var
arg för att den hade luft och inte min..

Tar Harg bussen ner till busstationen..
Träffade Johan, :)
Sen hoppar vi på Arnö bussen...
Busschaffisen backar ut, började köra framåt..
Vi ska svänga ut från busstationen,
DÅ kör han in i en annan buss,
Jag och Johan höll på att få ett skratt anfall..
Vi hade precis kommit fram till att det var
busschaffisens första dag, eftersom han knappt
kunde få igång busse, han hade också en annan
busschaffis med sig...

Jag vet inte riktigt hur den här dagen kommer slut,
Är rädd att himlen snart ska ramla ner...

Nått som snart kommer ramla ner är våran färg från taken..
Rumpan har fått låna High School Musikal av Aringe..
Det låter förjävligt!!!!!!!!

Mitt huvud, aj aj aj...

Hanna Andersson, Stoppar snart in miken i amandas MUN!!

God eftermiddag,

Kommentarer
Postat av: Emma

lider med dig, :'( (a)

2008-05-19 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0