Otroligt ansträngande,

Gick upp vid halv elva..
Drog en borste genom håret, åt en macka..

Kastade mig iväg på cykeln, träffade Bumbi vid cykelställen..
Hoppade in i matsalen och åt en överskattad pasta buffé..

Matematik sal E8, jag fick G på senaste matte provet..
Gick till skåpen, fick lite panik..
Måste änga dagarna åt plugg..

Satte på mig solbrillorna, kastade mig på cykeln..
Cyklade hem, ingen unge som ville tävla..

Sitter här, barfota och försöker att inte tänka på att hitta på något annat
Än att plugga.. Otroligt svårt, eftersom det är så soligt utanför mitt fönster..

Mamma sms förrut, hon hade hittat en sida där dem hade akution på skor..
Har suttit där ungefär en timme nu... Suck suck..
Vad många finfina skor..

Nuär det bestämt, på fredag går jag på banketten för dam och herr lagen i Onyx..
Känner mig otroligt ung om man jämför med resten av folket..
Men men..

Nu ska jag sätta mig och skriva ett arbete om Hiv situationen i Tanzain..
Jippppy, på MTV spelas madonna FT Justin timberlake.. 4 minuts...

Hanna Andersson, Ska kanske ta mig i nackskinnet..

God Dagens,


Duffy mercy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0