Pripps Keno,

Igår sov jag alldeles för länge, precis som jag sa :)
Men planerna blev lite ändrade...

Jag gick upp, pluggade tusan...
Ringde Em, kastade på min deo och solbrillorna..
Sprang barfota ner till bussen..
Träffade Em och Oscar på bussen, men det var så klart planerat..

Vi åkte in till Nyköping och kollade på Bumbis och Emma fotbolls match, vinst med 3-1...
Blev sedan hämtad av kära far, vi köpte oss en mjukglass på Gullans..
Sedan blev det Prendo, jobbade lite...

Blev sedan hämtad av moppedligan Klara och Matilda.
Vi dök in på Ag:s och köpte russin och läsk..

Sedan blev det race ut till Örstigsnäs..
Där blev det som en riktig sommar låt...
Musik, glass, fotboll, Skratt och årets första dop..
Det kändes lite som vi levde i en blandning av en keno reklam med pripps Blå reklamen :)

När jag väl badade så hade Månen hittat sin plats på himelen,
Konstigt nog var det inte alls så kalt... ;)

Senare när det var för mörkt att stanna, (om jag ska vara ärlig var vi livrädda för mörkret mellan träden..)
Tog vi moppederna till statoil, handlade kyckling macka, sedan hem till Klara..
Halv sovande på soffan tittade vi på Fat Albert, :)

Senare, kom mor min och hämtade mig i våran röda racer bil :D
Kom hem, stoppade i mig en krov tillsammans med Rump och Lizette..

Efter det, ett par kaptiel i nya lånade boken..
Sedan blev det sova för mig...

Jaaa, och nu sitter jag här..
På våran balkong..
Solen lyser lika frivilligt idag, Mor damsuger..
Jag ska hoppa in i duschen sedan åka iväg och jobba lite..

Senare blir det att umgås med Anna, Jennie och Emelie..
Det blir kolla Juniorernas match (Fotboll, Harg)

Fan vad jag älskar solen <3

Hanna Andersson, Jobbar nu mera inom reklambranchen.. ;)

God Dagens,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0