Det är sexigt att gå på handboll...(?)

Tisdagens Tidning,
tänkte tjäna in lite vuxen poäng
och läste sportsidorna ;)


Dagen roligaste var ändå artikeln om
Nyköpings olika klubbar publik snitt..

I en liten interljuv med Tommy Jernberg,
pratar han om att handbollens publik siffra..
Sedan längre ner kastar han ut sig,
- Det verkar ha blivigt lite sexigt att gå på handboll..

Jag tror jag läste meningen tre gånger innan jag
verkligen tog in vad som stod..
Hur fan kan det vara sexigt att gå på handboll?

Knappast så att IFK killarna är några sex objekt som
man sitter och dräglar över..
Våran kära sporthall har ingen som helst
sexigt stämning för den delen heller...
Nej du lilla Jernberg,
hur tänkte du nu?

Efter skoldagens slut tog jag och Jossan
bussen ner till staden, en kopp varm oboy
och kladdkaka fick värma oss i den kyla
som tagit över Nypan..

Imorgon är det ledigt, (Tessin Hjälper)
planerna för dagen är frukost
med puttes mackor på Rosvalla
i sällskap av Tesse, Jossan och Friida..
Det blir till att titta på Skol Sm där kära
Bumbi och Anna Behm kämpar för Tessins Ära ;)

Nehe,
om man skulle läsa lite i Svenska boken?

/H,

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill vara frisk för jag vill också spela, eller åtminstonde frisk nog att mumsa mackor med er :(

2008-11-04 @ 17:42:50
Postat av: Modern

Sexiga sexiga handbolls pubik...

Tänk att jag tänkte på precis samma sak imorse när jag läste tidningen. Korkat...fast jag funderar å andra sidan på att gå och kolla på fredag.



Sen undrar jag bara en liten sak...Tessin hjälper var det imorgon..Jag har läst och läst och måste va blind för jag ser vad Du ska göra under morgondagen för att hjälpa fattiga barn i afrika....

2008-11-04 @ 19:24:38
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0