En Gnutta Ensamhet,

En Gnutta Ensamhet,
Lovade mig själv att inte känna efter..
Men nu när jag ändå sitter här i mörket.
Kvällens påhitt har tagit slut..
Men Jag vet att dem flesta av dem som
jag håller som kärast är ute och har skoj..
En känsla av avundsjuka, jag vet..


En kväll, en kväll med skandaler och mirakel..
Skulle gärna stå där i ett hav med människor
och dansa till dålig musik. Det är ändå sällskapet
som spelar den största rollen i teatern, livet.


Självklart offrar jag en ute kväll för morgon dagen,
men jag menar bara att det är en gnutta ensamt
att sitta här. Både för att det är inte första eller
sista gången man missar något..



Älskar er, sju.


/H


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vad har du hittat på idag då?

2008-11-15 @ 00:14:54
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0