En söndag eftermiddag i Torshälla.

Blir väckt av att Tero ringer och frågar efter pappa..
Samtalet slutade med att jag fick en utskällning eftersom
jag alltid var hos fel förälder när han väl ringde...

Rullar senare in mot sporthallen i Nypan..
Senare föll det sig så att lilla jag hamnade
fram mellan Lulle och DC.
Största Rikspuckona :D

Dem första 30 minuterna satt
jag mer eller mindre som ett spöke
och hängde inte riktigt med i hagelregnet
med skämt hit och ditt.
Men ju närmare Torshälla vi kom,
desstu mer dansade jag till dålig musik..

Slutade väl med att vi såg ut som Backstreet Boys
alla tre..

Matchen vann vi med 4-1,
det började med en nervös första
period men det låstnade till andra
och på något sätt gjorde vi mål :)

Jag och Sara höll nollan även idag,
(alltså vi var inte inne på något bakåt mål)

Hade förväntat mig mer utav Torshälla,
det kändes mest som dem punktade
spelare och sedan mangalde sönder folk
vid sargen..

Alla fall, nu ligger vi tvåa i tabellen.
Två poäng efter Nykvarn..

Hem vägen var även den lika
galen den, med pommes krig på Donken
och vildsvins prat..

Nu när jag väl sitter hemma igen,
känner jag inte överhuvudtaget för
att gå till skolan imorgon..
Det verkligen kryper i mig..

Ush, nu ska jag titta på det inspelade
one tree hill med rumpan..

/H,


Kommentarer
Postat av: petra

<3<3<3

skönaste matchen idag alltså!

2008-11-09 @ 20:10:47
URL: http://petrastaaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu förstår jag ingenting, det var väll hur lungt som helst i bilen:)

Och du jag har ett litet litet litet blåmärke från dig.

nästa gång ska jag filma in dig.

2008-11-09 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0