God dagen,

Vaknade för en stund sedan,
varken jag eller mor är tok laddade för
eftermiddagens 80 års kalas...

 Men det ska ändå bli mysigt att
träffa den närmste släkten..
Dem andra kommer nog veta vem
jag är, medans jag står där och ler
och tänker..
- Vem fan är det där??

Idag öppnades även Salong Hanna Kris,
den öppnas bara vid katastrofer och kriser..
T.ex. på skolavslutningen då rumps hår såg
förjävligt ut.. Då rycker lilla jag in..

Idag blir det mors hår, som faktiskt har blivigt
ett blont prinssesfall så här långt..
Nu får vi se vad som händer med resten,
och hur jag ska se ut?

Det har jag inte ens börjat tänka på ;)

Ha en bra lördag, :)

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0