God morgon,

Vakande av att min mobil började sjunga,
Fridlut sms att det var dags för mig att vakna?
Jag fattade ingetingt, men antog att hon hade rätt..

Gick upp och tog ett bad, nu sitter jag här..
Men två skogaholms mackor i magen och
är OTROLIGT laddad för att börja plugga..(NOOT!)

Läste nyss resterande av sms frida hade smsat,
Hon ville tydligen inte bara att jag skulle vakna ;)
Det vankas film kväll hos henne ikväll,
och just därför måste jag verkligen börja
plugga nu.
Idag ska Svenska artikeln och TränarAnalysen
vara klara..
Om tiden går åt mitt håll vill jag även hinna med lite
av Samhäll B arbetet som måste in innan jul!

Ha en bra söndag, :P

Jag vill ha galenskap, det ät det enda som känns.

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0