Gooosh,

Goossh,
nyss ätit pannkakor,
var så jävla hundrig..
Nu känns det som jag
rullar fram..
ush, vad mätt man kan bli..

Efter skolan följde jag med
Aringe till gamla herrhagen
och kollade på flickor 00/01s träning på herrhagen..
Detta eftersom jag och Frida ska
hålla två träningspass åt dem senare i höst..

Fick lite små nostalig när jag gick in genom
dem gröna dörrana..
Undra hur många gånger man gått igenom dom,
jag gick ändå min 7 första skolår på Herrhagen...

Sedan när man väl börjat inne i stan så tränade
man smått i Herrhagen, men åh vad liten planen är!
Sjukt, den som man förr tyckte var så STOR!

Nu blir det till att plugga lite Idrottsmedicin,
sedan läsa en engelska Poem och sedan träna lite
på våran redovisning för naturkunskapen som är i morgon bitti..

Efter att plugget blir klart,
så hoppas jag på att hinna ta en sväng
till Solariet..
Sedan ett skönt bad..

Som sagt,
mycket att stå i..
Hörs!

/H,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0