GÖRA LISTA.

Nu har jag fått nog,
känns som jag har hur mycket som helst att göra..
Men det blir aldrig att jag tar i det..
Dags att skriva lista,

V. 47
Tisdag: Medeltids artikel, Svenska bok redovisas.

V.48
Måndag: Lämna in Tränar Analysen/Interljuven.

V.49
Måndag: Lämna in Styrkeprogrammet. (Uppvärming + Strech.)

V. 50
Måndag: Hälso analysen ska vara klar och renskriven.

Övrigt:
Samhälls B Arbete, som ska göras i helgen!

Hmm, ser ju inte ut att vara så otroligt mycket när man väl
ställer upp det så här.. Men ändå är det otroligt stressande
att ha allt hängade över sig..
Varför tar jag då inte bara tag i det?

Människa, förstår inte mina egna brister...
Aja, nu ska jag läsa Svenska boken!

/H,


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha ja men då är vi två. Det är helt klart brunett men ska vara nu, eller hur? ;)

2008-11-04 @ 21:14:30
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Svar: Haha!

Ja det är fruktansvärt störande, shit. Jag vet inte riktigt vad man ska säga. Måste man verkligen hålla på bland annat folk? Om nödvändigt vis, ens i skolan? Frustrerande.

2008-11-04 @ 21:21:46
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0