Huvudvärk med besök.

Sitter hemma och tittar på sally..
Men icke är jag ensam..
I min lilla soffa sitter Emma,
Klara, Markys och Ankan :D

Dagen har vart innebandy inspererad..
Kollade på en dåligt h1 match som killarna
förlorade i sudden...
Sedan blev en hamburgare och ännu ett
fall i sporthallens entré..
Hur svårt ska det vara att gå rakt och
inte ramla?? TYDLIGEN Jävligt svårt
om du frågar mig.... :P

Huvudvärken kom efter en brottningsmatch
med Markys.. Då han någon gång kastade in
mig i stenväggen.. AJ!

Just nu är det terror av klara i soffan..
Vi höres!

/H,


Kommentarer
Postat av: Klara!

HAHAHA! det är mer terror av annika! för hon låg underst! ;D

<3

2008-11-30 @ 00:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0