Ingen,

Det blev ingen fys :)
Istället blev det mycket match spel..
Jag vet inte riktigt vad det är med mig,
inne i någon slags svaka just nu..

Det går piss på alla det vis,
mina passar suger purjolök..
Jag blir sur för att det går dåligt,
sedan blir jag sur på mig själv för att
jag blir sur och slutar kämpar..
Det är alltså en ond cirkel som
sätter snurr i huvudet på mig..
nej, dags att rycka upp sig Hanna Andersson!

Onsdag är det alla fall Gnesta match,
sedan i helgen blir det Torshälla och
helgen efter det TrosaEdanö..
Veckan efter det blir det spel ledig,
tänkte tillbringa den veckan med att
bli riktigt frisk en gång för alla,
trött på detta eviga snorande..

Nu bjuds det på stekt falukorv
och en massa snabb makaroner
med aromat och ketshup :)

Over and out.
/ H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0