KÄRRING JÄVEL!

Hej mina kära vänner,
vill med denna varning varna er
för att det kommande inlägget kan
skrämma livet ur gamla tanter..


DEN FÖRBANNADE GRANNKÄRRINGEN!
Hon har väl bråkat med pappa hur länge som
helst över att hon inte tycker om att vi ställer
kaninburen på rätt ställe.. Där den står nu
skymmer hennes utskikt!?
Saken är ju bara den att kaninburen står bakom
stora vinbärsbuskar...
Då kommer ursäkten att vinbären dör
för att buren tar bort all solljus...

Tjaffset i sommar försvann någonstans,
och vi trodde väl att bråket var över.
MEN ICKE!

Idag kom djurskyddförenigen hit och kollade
om våra kaniner misskötes..
Dem hade fått ett anonymt samtal om att
våra kaniner inte fick mat och vatten..
Men våra kaniner hade det så bra så! (IN YOUR FACE!)
Anonym kan lika bra översättas med TANTJÄVELN!
Hon försöker verkligen på alla sätt och vis få bort våra kaniner..

GAAAHH!
Just nu är jag så arg att jag inte ens vet hur
jag ska uttrycka mig...
Lika omoget som resten av inlägget, så säger jag väl...
DIN JÄVLA KÄRRING GÅ OCH BRYT LÅRBENET!

Nu åker jag snart ut till Buskhyttan,
ska jobba lite på pumpens garderob..
Det är mogendans ikväll..


/H,

Kommentarer
Postat av: Anette

Aha, mogendans på Pumpen, tänk om hon är där....

2008-11-28 @ 21:38:31
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Modern

På na bara...Den där tanten är inte att leka med!

Brukar inte uppmuntra Dig att spy så mycket galla men i de här fallet har Du fritt spelrum. Hon ska ge faan i Er pappa som är den snällaste som finns.

2008-11-28 @ 21:53:03
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Dusse

Mogendans = Russindisco?

2008-11-29 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0