Kommer jag ångra?

Råkade nyss ramla in på en tjejs bilddagbok..
Hon hade skrivigt en halv uppsatts över hur mycket
hon hatade onyx som tog en kvart av deras träningstid..

Förstår mycket väl att dem är iriterrade, inga ord om saken..
Men snälla?
Att hata en hel sport för att det finns för lite träningstider
i staden, tycker alla fall jag känns en gnutta omoget..

Vi får se om jag kommer få äta upp dem här orden
om ett par dagar, då har jag hela damhandbollslaget
efter mig..

Flera hade kommenterat hennes bild,
och något var i stil med..

- Hoppas dem vrider hälsenerna av sig,
förstår inte hur dem kan göra det..
Vi handbolls spelare gör ju inte det,
trots att vi vänder om lika snabbt.
Det bevisar bara att vi är bättre och mer vältränade..


HUR!?
Hur fan kan man önska att några ska
dra av hälsenaren!?!?
Hur kan en normal funtat människa
önska det om några andra..
Bara för att dem inte spelar samma
sport som dem!?

När ska detta krig sluta!?

/H,

Kommentarer
Postat av: DUSS

Ska vi dra dit någon dag och provträna, se vilka som är mest vältränade... ;)

2008-11-10 @ 21:28:30
URL: http://dusss.blogg.se/
Postat av: petra

håller helt klart med Duss alltså.

Ställer vi upp kan dom ge sig fan på att dom inte har en suck att komma förbi osss ;)

2008-11-12 @ 13:49:35
URL: http://petrastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0