MAAAAAAAAAAGONT!

Ibland. Så där ibland är det FÖRJÄVLIGT att vara tjej.
Åtminstone en gång i månaden..
Idag kom den oundvikliga mensdagen..
Jobbigast var när jag satt i vänterummet
på station och väntade på bussen..
Headsetet laddade ur och jag kunde inte
sitta still eftersom min magen illade av smärta..
Jävla piss MENS!
(Lite väl öppen om mitt privat liv? Det skiter jag i!)

Har legat till sängs sedan jag kom hem,
trots två värktabletter blev det inte bättre.
Så det blev ingen träning ikväll, skit.

Idag åker min kära Fridlut till huvudstaden,
SM i helgen för henne..
Hon kommer simma skiten ur hela evenemanget,
känner det på mig (:

Nu ska jag lägga mig som en köttbulle i sängen,
det sa alltid pappa att man skulle göra när man var
lite och hade ont i magen.

Nu blåser vindarna i ditt hår igen,
och jag tror, jag tror på dig igen..

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0