MIN ÄNGEL!

Vill bara säga tack till min Emma Karlsson
som alltid ställer upp på alla mina jobbiga
efterfrågningar om allt kring skola och annat <33


Heelt slut,
fick åter ett galet jobbigt astma anfall
på dagen träning..
Låter som en ostämd trumpet när
det sätter igång..
Åh, jag hatar det.. Känner sig
så jävla meningslös när man
står brevid och resten av laget
springer runt...

Jag funderar på att gå och kolla
upp mina mediciner, det kanske finns
något som värkar bättre än den jag äger..

Klockan är nu kvart i elva,
jag och mor ska sätta oss
med svenskan..
Eller hon ska bara läsa igenom den,
sedan blir det söööömmn för mig!

Sleep tight! < Felstavning!`

/H,

Kommentarer
Postat av: Modern

Vi har nog lite olika syn på "bara läsa igenom den"...men jag älskar Dig!

2008-11-25 @ 01:32:59
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: emma

haha, men det är ju bara bra att vi kan hjälpas åt! :)

2008-11-25 @ 17:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0