PAIN in fötter..

Ush, mina fötter skriker att det är inte okej att stå
i flera timmar på sten golv med stövlar på sig..
Samtidigt springandes runt och bära jackor..

Nej, känner mig helt slut efter denna kväll..
Mogendans på Pumpen, trots allt en ganska
rolig kväll till slut..

Sitter och äter lite Risen och ska strax
gå till sängs.. Känns som resten av min
kropp redan har avslutat dagen..
Bara min hjärna som på ett otrötligt sätt
börjar analysera så här dags på dygnet..

Morgon dagen blir fylld med innebandy tittande,
bland annat har H1 match i sporthallen så det
blir ditt och heja :)

Senare blir det till att umgås med galningarna
Klara, Soini och Ankan..
Ändå en tidig kvällning eftersom jag har match
i Telge på Söndag morgon..

Men nu är det dags för mig att säga god natt.. :)

/H.

Se dig själv, och se dig omkring..
Är det viktigt att jag bara är din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0