Serieledning,

Den här söndagen har varit bortom alla godkännanden..
Har hundra sidor kvar att läsa i boken,
men jag tänkte att jag har med mig boken i bakfickan och
använder varje ledig minut under morgon dagen..

Något som gjorde min söndag mycket ljusare
är att Nykvarn losade mot södertelje med 2-1..
VILKET betyder att vi gick upp i serieledning!! :D
Det lättade upp min söndags ångest något :)

I våran klass har vi alltid varandras hjälp ett sms bort,
som ikväll till exempel..
Jag sms Emma om när vi hade samling för skolbion imorrn,
Senare under kvällen har både Anna behm, Matsson, Filip och
Lilla Dussen sms och frågat om när vi samlas imorgon..
Skulle inte förvåna mig om jag även får ett antal i morgon bitti ;)

Men nu ska jag fixa naglarna,
fy fan vad fjolligt det låter ändå ;)

Sedan kanske det blir några underhållande
sidor i min svenska bok,
hoppas ni hör ironin...

En ny vecka på ingång,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0